9 Ocak 2019 Çarşamba

Bir kaç gönül gamı satın aldınsa



مرا یاد است از دانای افرنگ
بسا رازی کہ از بود و عدم گفت
ولیکن با تو گویم این دو حرفی
کہ با من پیر مردی از عجم گفت

الا ای کشتہ نامحرمی چند
خریدی از پی یک دل غمی چند
ز تأویلات ملایان نکوتر
نشستن با خود  گاہی دمی چند

Hatırımdadır.bana bir freng bilgini 
varlık ve yokluğa ait birçok sırlar söylemişti
lakin ben sana şu iki harfi söyleyeceğim
bana   yaşlı bir pir söylemişti.kendisi acem olan

Ey !  Birkaç namahremin elinde kurban olmuş   sen.
Bir kaç gönül gamı satın aldınsa   
oturup bir zaman sohbet eddinse  kendinle
mollanın tevillerinden daha iyidir. 

armağanı hicaz  muhammed ikbal


1 yorum:

teşekür ederiz

Benim bu dünya işine asla iltifatım olmadı. bir tek senin güzel yüzünden hoşlandım

Ajmal Sabbawoon Elias Sogdiana · ای جانبـــاز..؛ Mehdi Ebrahimian به درد عشق بساز و خموش کن حافظ رموز عشق مکن فاش پيش...